Wendy stelt zich ff voor...


Hallo blogspetters!

Ik zal mij even voorstellen:
Mijn naam is Wendy, 3e jaars HBO-V student en een van de 4 leden van het project VGG extramuraal.
Mijn keuze voor dit project was al vrij snel duidelijk, omdat dit gewoon een van de mooiste projecten is die Saxion te bieden heeft en het is de allerleukste manier van afstuderen. Wat dit project precies inhoud valt verder op deze blog te lezen. Het is beeere gezellig om met een super enthousiast groepje van 4 personen je te verdiepen in de ouderenzorg. En nee deze groep mensen is absoluut NIET saai ! Het zijn de leukste mensen om mee te werken. Deze mensen leven vaak volgens het motto: niet klagen maar dragen en pluk de dag! precies zoals ik er ook over denk. Dus mocht ik je via deze weg enthousiast hebben gemaakt voor het project, je kunt altijd mailen voor meer info en vragen!! en natuurlijk houden we jullie op de hoogte van de stand van zaken via deze blog!
Verder zal ik nog kort wat vertellen over mij zelf:
Ik ben geboren en woonachtig in een klein dorpje in Overijssel, heb gekozen voor de HBO-V, mede omdat ik niet wist wat ik wou en omdat deze opleiding zeeeen aan mogelijkheden bied. Ook heb ik nog geen duidelijk plan voor de toekomst, maar dat maakt mij totaal niet minder gemotiveerd tot het werken aan dit project.
DUS::: voor iedereen die niet weet wat ie wil, voor iedereen die HBO-V studeert, alle verpleegkundigen en verzorgenden en geintereseerde blogspetters! bestorm ons met mailtjes, vragen, tips of opmerkingen, dit maakt ons project alleen maar leuker, afwisselender en vooral één grote uitdaging!
Alvast onwijs bedankt, enneh...blijven bloggen hé;)