MELISSA STELT ZICH VOOR!

Hallo Blogspotters,

Ik zal mijzelf even voorstellen:
Ik ben Melissa Rees, 3e jaars HBO-V student aan het Saxion te Enschede. Ik neem ook deel aan het super gave VGG project (extramuraal).
Ik heb gekozen voor de HBO-V omdat ik graag met mensen wou werken en de zorg mij opzich altijd wel heeft aangesproken ik wist alleen nog niet of het verpleegkundig beroep echt bij mij zou passen (en nog niet). Toch heb ik de keuze gemaakt en helemaal geen verkeerde keuze. De HBO-V biedt zoveel mogelijkheden, ook voor na je studie. Wat ik precies wil is nog niet helemaal duidelijk, maar de toekomst biedt mij waarschijnlijk vele mooie mogelijkheden, mede door het VGG project.
De keuze om deel te nemen aan dit project was snel gemaakt, het is gewoon een van de mooiste projecten die het Saxion biedt en een super leuke manier om af te studeren. Op het blog staat duidelijk beschreven wat het VGG project precies inhoudt.
Ik vind het fijn en natuurlijk ook gezellig om in een groepje de producten te bedenken en uit te werken. Dit gaat dan via het HBO- competentieprofiel voor de VGG. Dit alles mag je doen binnen de ouderenzorg! Nu kun je denken dat de ouderenzorg saai is, maar dat is echt niet zo. Het is een hele uitgebreide zorggroep en alles aspecten van de zorg vind je erin terug! De oudere cliƫnt is vaak erg dankbaar voor de hulp die je hen aanbiedt. Dit geeft mij erg veel waardering voor mijn werk. Waardoor ik er ook met plezier heen ga.
In het eerste deel van het 3e studiejaar hebben wij ons verdiept in de minor ouderenvraagstukken en hebben wij twee zeer mooie en interessante producten afgeleverd! Tijdens het werken met deze opdracht was altijd iedereen super enthousiast en je vult elkaar aan!
Ik hoop dat ik iedereen die deze blog leest, enthousiast heb gemaakt voor het VGGproject en de ouderenzorg, want deze verdient echt een betere reputatie!
Heb je vragen op of aanmerkingen over het blog, de opleiding of het VGG project? Reageer via mail of via deze blog. We zullen erop reageren en er waarschijnlijk een mooi plan uitslepen voor een van onze producten. Daar worden we zo langzamer hand erg geslepen in. Van alles en alles kun je een mooi product maken! Op deze manier word ons project ook uitdagender en afwisselender!